SERWIS BROTJE OŁAWA

hydraulik, instalator

Czy masz następujące problemy

z kotłem, podgrzewaczem wody, pompą ciepła lub wymiennikiem ciepła?

 

  • czy w ostatnim roku miałeś drobne awarie?

  • czy są ubytki wody z układu?

  • czy obserwujesz brak ciągu kominowego?

  • czy zanika płomień podczas pracy urządzenia?

  • czy zdarzyło się, że urządzenie nie uruchomiło się?

  • czy otrzymujesz niezrozumiałe komunikaty na urządzeniu?

  • czy obserwujesz nadmierne zużycie gazu, oleju, prądu?

  • czy urządzenie pracuje głośniej niż kiedyś?

  • czy odczuwasz niedogrzanie mieszkania, domu?

  • czy obserwujesz niedogrzaną wodę?

  • czy urządzenie nie jest zbyt ciepłe?

 

Jeżeli odpowiesz twierdząco choć raz na jedno z pytań, to jak najszybciej zamów serwis.

 

ZŁOTA RĄCZKA OD KOTŁÓW I PIECÓW - tel. 798 785 785

 

Jestem złotą rączką z 20-letnim doświadczeniem.  To co mnie wyróżnia, to myślenie. Przychodząc do Klienta rozwiązuję problem dopiero po przeprowadzeniu pełnego wywiadu, bo z doświadczenia wiem, że każde zadanie jest indywidualne. Nie działam szablonowo, do każdego montażu urządzenia, czy jego serwisu zabieram się dopiero wtedy, gdy zbiorę wszystkie potrzebne informacje.

Dobieram rozwiązanie pod aktualne potrzeby Klienta, nie narażając go na zbędne koszty. Swoją pracę wykonuję w krótszym czasie i raz, a dobrze. Pracuję tak już 20 lat, a zdobyte w tym czasie doświadczenie, sprawia, że rozwiążę każdy problem w krótszym czasie niż inni,  za rozsądne pieniądze, nie narażając Cię na zbędne koszty.

Wyznaję zasadę, że uczciwie wykonana praca jest warta polecenia.

 

Specjalizuję się w:

 

  • Obsłudze urządzeń grzewczych, tj. kotły gazowe, olejowe, pompy cieplne, podgrzewacze, a także w ich kompleksowym montażu i obsłudze gwarancyjnej i pogwarancyjnej

  • Wykonuję projekty i dopasuję automatykę do Twoich potrzeb, łącznie z szafą sterowniczą

  • Wykonuję analizę i korektę wody kotłowej wg zaleceń producenta

 

Złota Rączka od Kotłów i Pieców
tel. 798 785 785

 

Zadzwoń teraz, póki nie jest za późno. Dojazd do Klienta jest bezpłatny!

 

Gdy masz już dość swojego serwisanta, jego braku czasu, wiedzy i kompetencji, czas abyś zadzwonił do mnie, bo to do mnie trafiają sprawy, z którymi nikt już nie mógł sobie poradzić.

Dlatego nie narażaj się na przyszłe zbędne koszty i daj mi zadbać o swoje urządzenie grzewcze już teraz.

W dłuższej perspektywie zaoszczędzisz, a pieniądz zaoszczędzony to pieniądz zarobiony.